DOCHÁZKA A MANAGEMENT PRACOVNÍCH SIL V JEDNOM
Vyřešte jednoduše kompletní evidenci zaměstnanců včetně přesčasů, individuálních plánu pracovních skupin společně s různými typy ověřování.
Chytrost a nejmodejnější technologie
Docházkové systémy Safescan kombinují nejmodernější identifikační technologie se sofistikovaným softwarem a vytváří docházkové systémy, které splňují všechny potřeby vašeho managementu pracovních sil. Všechny naše terminály se snadno instalují a používají, a zabudovaný software poskytuje sadu nástrojů pro správu. Přenos v reálném čase zaručuje, že vždy přesně znáte stav svých zaměstnanců, a rozsáhlé funkce plánování, výkaznictví a exportu pomáhají získat maximální hodnotu z údajů časové evidence.Technická specifikace
- Vysokorychlostní snímač otisků prstů
- LAN a Wi-Fi modul pro připojení do vaší sítě
- Ukládá až 100 000 časových záznamů v terminálu [li]8 funkčních kláves pro snadnou registraci pracovních kódů/li]
- Automatický stavový spínač (s přednastavenými časovými rozsahy příchodů / odchodů, začátků a konců přestávek)
- Správa uživatelských dat a časových záznamů (přítomnost, absence, přestávky)
- Více pracovních dob
- Možnosti / plán zaokrouhlování (časy příchodu a odchodu)
- Počítá pracovní dobu a přesčasy
- Přístup k časovým záznamům v reálném čase
- Zpráva pro volání při požáru / přehled přítomnosti v reálném čase pro větší bezpečnost zaměstnanců
- Export dat do Excelu a mzdových programů pro správu lidských zdrojů (formát .csv)
- Počítá pracovní dobu a přesčasy
- Terminál ve 14 jazycích: EN, DE, FR, IT, ES, PT, NL, CZ, SK, HU, PL, SE, DK, FI
- Docházka s kódy událostí / pracovními kódy (dovolená, lékař, nemoc, apod.)
- Píchání příchodů s kódy projektů
- Bez ztráty dat v případě výpadku proudu
- Komplexní funkce výkaznictví
BEZPROBLÉMOVÉ PRO ZAMĚSTNANCE
![sample_1](/images/Rystol/safescan-otisk.jpg)
Kartu neztratíte a heslo nezapomenete: Docházkové terminály zjednoduší zaměstnancům příchody a odchody. Jednoduše vloží prst na skener terminálu a jejich čas je zaznamenán. Potvrzovací pípnutí a zelená kontrolka odstraní všechny dohady.
PŘIZPŮSOBITELNÉ PRACOVNÍ KÓDY
Nastavitelné kódy vám pomohou co nejlépe využít data časových protokolů: definovat projekty a nákladová střediska, registrovat neschopenky a služební cesty, sledovat schůzky a podobně. Pro maximální jednoduchost a pohodlí můžete přiřadit kódy, které používáte nejčastěji, osmi programovatelným funkčním klávesám terminálu.
![sample_1](/images/Rystol/safescan-prdoba.jpg)
UCHOVEJTE KRITICKÉ MÍSTNOSTI V BEZPEČÍ
![sample_1](/images/Rystol/safescan-zamek.jpg)
Docházkový terminál může sloužit také jako systém řízení přístupu. Prostě jej připojte ke svému elektronickému zámku dveří, pak na jeho praktickém displeji nakonfigurujte přístupová práva, a můžete sledovat čas zaměstnanců a současně chránit váš prostor s omezeným přístupem
OBSAHUJE VÝKONNÝ SOFTWARE PRO SPRÁVU PRACOVNÍCH SIL
![sample_1](/images/Rystol/safescan-dochazka2.jpg)
Kromě funkcí pro reporting v reálném čase přináší zabudovaný časový a prezenční software TA komplexní řadu přehledových a řídících nástrojů na dosah ruky. Vytvářejte denní, týdenní, měsíční a pravidelné zprávy podle oddělení a zaměstnance; sledujte pracovní prostoje, hodiny, přesčasy a absence; navrhujte pracovní doby zaměstnanců; exportujte data do Excelu nebo preferovaného mzdového programu. Díky neomezené databázi, automatickému zálohování a podpoře pro více terminálů vám náš software TA ušetří čas i peníze, a dokonce vám poskytne cenný vhled pro případná kázeňská opatření.
POUŽÍVAT SPOLEČNĚ SE SOFTWAREM TA+ PRO JEŠTĚ VĚTŠÍ VÝKON PŘI PLÁNOVÁNÍ
![sample_1](/images/Rystol/safescan-dochazka.jpg)
Náš dodávaný software TA je dostatečně výkonný, avšak pokud budete potřebovat ještě větší plánovací výkon, aktualizujte na náš vylepšený software pro plánování pracovní síly TA+. Doplňkové funkce pro plánování a podávání zpráv 24 hodin denně, barevné odlišení, přehledná grafika a snadné plánování technikou drag-and-drop. To je kompletní a stručná odpověď TA+ na všechny vaše potřeby v oblasti správy pracovních sil.