DOCHÁZKA A MANAGEMENT PRACOVNÍCH SIL V JEDNOM
Vyřešte jednoduše kompletní evidenci zaměstnanců včetně přesčasů, individuálních plánu pracovních skupin společně s různými typy ověřování.
Chytrost a nejmodejnější technologie
Docházkové systémy Safescan kombinují nejmodernější identifikační technologie se sofistikovaným softwarem a vytváří docházkové systémy, které splňují všechny potřeby vašeho managementu pracovních sil. Všechny naše terminály se snadno instalují a používají, a zabudovaný software poskytuje sadu nástrojů pro správu. Přenos v reálném čase zaručuje, že vždy přesně znáte stav svých zaměstnanců, a rozsáhlé funkce plánování, výkaznictví a exportu pomáhají získat maximální hodnotu z údajů časové evidence.Technická specifikace
- Vysokorychlostní snímač otisků prstů
- LAN a Wi-Fi modul pro připojení do vaší sítě
- Ukládá až 100 000 časových záznamů v terminálu [li]8 funkčních kláves pro snadnou registraci pracovních kódů/li]
- Automatický stavový spínač (s přednastavenými časovými rozsahy příchodů / odchodů, začátků a konců přestávek)
- Správa uživatelských dat a časových záznamů (přítomnost, absence, přestávky)
- Více pracovních dob
- Možnosti / plán zaokrouhlování (časy příchodu a odchodu)
- Počítá pracovní dobu a přesčasy
- Přístup k časovým záznamům v reálném čase
- Zpráva pro volání při požáru / přehled přítomnosti v reálném čase pro větší bezpečnost zaměstnanců
- Export dat do Excelu a mzdových programů pro správu lidských zdrojů (formát .csv)
- Počítá pracovní dobu a přesčasy
- Terminál ve 14 jazycích: EN, DE, FR, IT, ES, PT, NL, CZ, SK, HU, PL, SE, DK, FI
- Docházka s kódy událostí / pracovními kódy (dovolená, lékař, nemoc, apod.)
- Píchání příchodů s kódy projektů
- Bez ztráty dat v případě výpadku proudu
- Komplexní funkce výkaznictví
BEZPROBLÉMOVÉ PRO ZAMĚSTNANCE
Kartu neztratíte a heslo nezapomenete: Docházkové terminály zjednoduší zaměstnancům příchody a odchody. Jednoduše vloží prst na skener terminálu a jejich čas je zaznamenán. Potvrzovací pípnutí a zelená kontrolka odstraní všechny dohady.
PŘIZPŮSOBITELNÉ PRACOVNÍ KÓDY
Nastavitelné kódy vám pomohou co nejlépe využít data časových protokolů: definovat projekty a nákladová střediska, registrovat neschopenky a služební cesty, sledovat schůzky a podobně. Pro maximální jednoduchost a pohodlí můžete přiřadit kódy, které používáte nejčastěji, osmi programovatelným funkčním klávesám terminálu.
UCHOVEJTE KRITICKÉ MÍSTNOSTI V BEZPEČÍ
Docházkový terminál může sloužit také jako systém řízení přístupu. Prostě jej připojte ke svému elektronickému zámku dveří, pak na jeho praktickém displeji nakonfigurujte přístupová práva, a můžete sledovat čas zaměstnanců a současně chránit váš prostor s omezeným přístupem
OBSAHUJE VÝKONNÝ SOFTWARE PRO SPRÁVU PRACOVNÍCH SIL
Kromě funkcí pro reporting v reálném čase přináší zabudovaný časový a prezenční software TA komplexní řadu přehledových a řídících nástrojů na dosah ruky. Vytvářejte denní, týdenní, měsíční a pravidelné zprávy podle oddělení a zaměstnance; sledujte pracovní prostoje, hodiny, přesčasy a absence; navrhujte pracovní doby zaměstnanců; exportujte data do Excelu nebo preferovaného mzdového programu. Díky neomezené databázi, automatickému zálohování a podpoře pro více terminálů vám náš software TA ušetří čas i peníze, a dokonce vám poskytne cenný vhled pro případná kázeňská opatření.
POUŽÍVAT SPOLEČNĚ SE SOFTWAREM TA+ PRO JEŠTĚ VĚTŠÍ VÝKON PŘI PLÁNOVÁNÍ
Náš dodávaný software TA je dostatečně výkonný, avšak pokud budete potřebovat ještě větší plánovací výkon, aktualizujte na náš vylepšený software pro plánování pracovní síly TA+. Doplňkové funkce pro plánování a podávání zpráv 24 hodin denně, barevné odlišení, přehledná grafika a snadné plánování technikou drag-and-drop. To je kompletní a stručná odpověď TA+ na všechny vaše potřeby v oblasti správy pracovních sil.